I hear footsteps in the dark when you hijack my heart

Uff, padam, ten dzień był zdecydowanie za krótki; na jednym z wykładów pan doktor analizował nasze charaktery za pomocą grafologii, dowiedziałam się, że z mojego pisma można wyczytać daleko idącą emocjonalność, umiejętność manipulowania ludźmi (wtf), upierdliwość, kłębiącą się we mnie burzę emocji, skłonność do egocentryzmu, jestem chwiejna (coś na modłę "jak wiatr zawieje"), pewność siebie i zawziętość, która mija po jakimś czasie, co do dwóch ostatnich absolutnie się nie zgadzam, powinno być na odwrót; zgadzam się z tymi spostrzeżeniami, no może oprócz manipulacji c; A na wykładzie z filozofii Mrozu uraczył nas informacją, że Marek Aureliusz pijał wywar z makówek, w związku z czym miał wyjebane i wyjebane miał również na to, że ma wyjebane.

Później pojechałam na "Dark shadows"- wszyscy, którzy twierdzą, że trio składające się z Burtona, Helenki i Deppa przejadło się fanom, mogą possać im pałki, poszłam do kina z niepokojem, jednak się nie rozczarowałam, mimo że jednak czegoś mi brakowało, nie potrafię tego ująć w słowa, rili. Depp nie gra w każdym filmie tak samo, był zupełnie inny od na przykład Szalonego Kapelusznika i w roli wampira jest strasznie, strasznie pociągający ;) Rola z logiem Maka miażdży, muzyka Elfmana, ojej, jeszcze nie ochłonęłam, bałam się, że będzie mi brakowało tego typowego burtonowskiego klimatu, ale był, był, od pierwszych scen i jeszcze ta jego szydera <3

Kurier przywiózł mi dzisiaj buty:


Komentarze

  1. Ciekawe to stwierdzenie doktora :P Chyba wszystko pasuje . Fajniutkie te buciki
    T ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. intrygujące, że na podstawie pisma można stwierdzić takie rzeczy o; haaa, dzięki!

      Usuń
    2. yhym aż trudno w to uwierzyć

      Usuń
  2. gdzie dorwałaś te neonki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. emmm, ebuty.pl chyba, nie pamiętam już, dużo stron się przewinęło, zanim je znalazłam

      Usuń
  3. vansy<33 ja cały czas zastanawiam się nad niebieskimi i tymi ...;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://skateshop-test.iai-shop.com/data/gfx/pictures/large/6/1/1152909116_1.jpg tymi? ;) ja też się nad nimi zastanawiałam, ale nie było mojego rozmiaru już, niestety. radzę szybko szukać i zamawiać, w jednym sklepie internetowym nowe modele rozeszły się w pół godziny, a uzupełnienie rozmiarów ma być dopiero jakoś w lipcu. na allegro jeśli są, kosztują prawie dwa razy więcej. zatem życzę powodzenia i cierpliwości w szukaniu ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty