I don’t know how to stop

Byłam uradowana faktem, że przez prawie dwa tygodnie nie widziałam mojego Stalkera, tymczasem dzisiaj w Zielonej Górze moje oczy musiały jednak zostać porażone jego widokiem, fujka
Jestem już prawie spakowana, została mi jeszcze kosmetyczka (z ubolewaniem stwierdzam, że z wiekiem przybywa mi kosmetyków); mam nadzieję, że nie będę miała problemów z zapięciem walizy + nastawiam się na potwornego kaca ;c Dzisiaj miałam mały moment załamania przez tę pieruńską niedoczynność tarczycy, no ale, nie dam się! Obrałam już pewne kroki w celu jej pokonania, także tego
Nie mogę doczekać się jutra!



Komentarze

  1. wyjęłabym żółtko i omnomnomnom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwariowałaś? o; to właśnie żółtko jest najlepsze <3 a swoją drogą to kanapki pyszka, szkoda, że nie miałam jeszcze żadnej wędliny w domu ;c

      Usuń
  2. no szoda szkoda . własnie zrobiłem i skonsumowałem pierś w sosie koperkowo śmietanowym więc gratulacje dla mnie :D do kanapek przydało by się więcj masła pomidor i rzodkiewka :P ale i tak pewnie były pyszne .
    T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "no szkoda szkoda" było reakcją na wspomnienie o Stalkerze czy co? ;>
      jaaaaaa, umiesz gotować? ale mam teraz pazerę na tę pierś z kurczaka, weź umrzyj! :D masłem raczej mało smaruję albo w ogóle, a pomidora i rzodkiewki niestety nie miałam w lodówce c; pewnie, że były pyszne!

      Usuń
    2. chyba tak :P . NIe wiem czy potrzfie ;) ale lubię . kupisz mi chociaż ładny wieniec jak zdechnę ?
      T

      Usuń
    3. dobrze! Stalker jest straszny, przyprawia mnie o ciarki :C gotowanie fajna sprawa, mi też czasami coś tam wychodzi, nawet pierogi potrafię zrobić :P mogę to przemyśleć, musiałabym też poważnie zastanowić sie nad napisem na wstędze :C

      Usuń
    4. Pierogi :D zjadł bym ;D zrobisz mi kiedyś ?? napisała byś "życzyłam Ci tej śmierci i wygrałam "
      T

      Usuń
    5. zależy, co bym z tego miała, bo wiesz, pierogi to jest poważna i pracochłonna robota ;P tak, ten napis jest doskonały! i jeszcze dodałabym coś o tym kurczaku :c

      Usuń
    6. a co byś chciała ?? Jakoś się dogadamy.
      T

      Usuń
    7. hm, hm, jak coś wymyślę, to dam Ci znać ;P

      Usuń
    8. hmm OK.
      T.

      Usuń
  3. każdy kiedyś dorabia się swojego stalkera i nie umie się go pozbyć... skąd to cholerstwo się bierze?

    kanapeczki wyglądają smacznie, ale mnie jakoś nie przekonują :) poza tym życzę udanego wyjazdu i daję obserwa !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, nie mam pojęcia, ale czasami przeraża mnie ten koleś c; był taki okres czasu, że widziałam go codziennie kilka razy dziennie c;

      później jeszcze dodałam pomidora, pychota :D
      dzięki, dzięki, póki co jest bardzo udany, haha

      Usuń
  4. hahahaha, jaki gif.
    zajebisty! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daniel Radcliffe aka Sid Vicious c;

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty