darling tell me that you'll be true

Kiszka, Poznań nie wypali jednak w tym tygodniu, zatem koncert Hey również nie, trudno, będę śledzić na bieżąco trasę koncertową Nosowskiej i kto wie, może jeszcze w tym roku się wybiorę; zresztą chyba bardziej bliższy jest mi repertuar Kasi działającej solo.

Szukałam w sieci tego modelu vansów (i tego samego koloru), na adrenalinie nie ma mojego rozmiaru, a na allegro są o wiele droższe, zdzierusy; ktokolwiek widział, ktokolwiek wie?

Lubię bardzo ten kawałek i słucham go od dwóch dni, co chyba tłumaczyłoby mój nastrój, fujka
 



Komentarze

  1. vansiki spoko szkoda ze za 400 ?? :P
    Tomasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, na adrenalinie stoją za 219, a na allegro prawie cztery stówki ;c pała ze mnie, mogłam wcześniej je kupić ;c

      Usuń
  2. rowniez lubię ten kawałek.
    Nie widziałam nigdzie tego kolorku taniej niz na all, więc Ci nie pomogę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie można się od niego uwolnić. napisałam maila do sklepu czy będzie uzupełnienie rozmiarów tego modelu, niestety, ale kiszka, za to dzisiaj pojawiły się nowe buty i mojego rozmiaru też już nie ma, haha ;c

      Usuń
  3. zajebisty kolorek vans'ów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że zajebisty, a jaki drogi ;c

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty